Az Adobe Reader 9.1 (e-számla és annak tanusítványai megjelenítéséhez szükséges) program letöltése itt.
Egyes esetekben előfordulhat, hogy az Acrobat Reader nem ismeri fel a számla tanúsítványt és hibát jelez. Ez nem a számla tanúsítványának hibája, hanem a szoftver beállítási hibája!
A hibát az alábbi módon lehet kijavítani:
1. Az Acrobat Reader alapból nem használja ellenőrzéskor a Windows tanúsítványtárát, pedig a magyar hitelesítésszolgáltatók - így a NetLock is - az XP SP2 óta benne vannak a Windows tanúsítványtárában. Annak érdekében, hogy az Acrobat Reader elvégezze ezt az ellenőrzést, a következő beállítást kell elvégeznünk:
Szerkesztés > Beállítások > Kategóriák > Biztonság > Elektronikus aláírások > Speciális beállítások gomb (jobbra) > Együttműködés a Windows rendszerrel fül > Itt legyen mindhárom jelölőnégyzet bepipálva!
2. Bár nem valószínű, de ha ezek után netán még mindig hibát jelez a rendszer, akkor szükség lehet a NetLock tanúsítványainak telepítésére, melyet erről az oldalról indulva lehet végrehajtani:
http://netlock.hu/html/tt.html
(a fentin belül Irodai szoftverek > Adobe Acrobat Reader)